Életem legelső napja ez.

Itt és most vagyok: kapud átereszt.

Cseppjeid simulnak orrom hegyén

minden változik, minden a helyén.

Partodon állok, takaródon fekszem,

Kedves, kedves: ím melléd heveredtem.

 

Arcod fényében merítkezem,

vak voltam, s most szorítod kezem.

Nap, hold, csillag, sosem tudtam hol van,

a múlt elmúlt végre, s benned él a holnap.

S hogy mindez akár örökké is tarthat,

lassú vagyok most, hangod elaltat.

Itthon, végre: öledben fekszem,

karcsú már e világ, ím eleresztem.

 

Emlékezem, mikor egész éjjel

vezettem magam, sötét sekélységgel.

Feljött a nap, és kincsre leltem benned,

mosolyod beszélt csak ott, s helyetted.

Felébredtem végre ragyogó szemedben,

Annyit mondtál csak,

Ez az első nap, az életemben.

S örömömben sírtam, zokogtam, hogy élek,

Ha veled lehetek, semmitől sem félek.

Utunk most már bárhová is vezet,

nem számít semmi sem,

csak hogy foghatom kezed.

 

"Figyelj hát" – fényletted – "ha velem akarsz lenni,

hidd el kedves, nem kell semmi mást se tenni,

csak úgy mint eddig, akár a Szobrász: formálni, és látni.

Kedvesem, életem: nem lehet mindig a sült galambra várni."

 

Felébredtem végre,

ragyogó szemedben.

Ez itt az első,

az első nap,

az életemben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ohana.blog.hu/api/trackback/id/tr72275563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyvakond 2010.09.08. 09:22:21

Ez is demon pulvisculus-os?

demonPulvisculus · http://ohana.blog.hu/ 2010.09.08. 15:59:20

Az írások mind tőlem származnak. Angel inkább kézműves.
süti beállítások módosítása